Gå til innhold

Ruter/modem(?) fra BKK funker ikke etter at jeg kobler fra ADSL - kontakten


Anbefalte innlegg

Hei, da det begynte å tordne her forleden tok jeg ut av ledningene fra telefonuttaket (har også ip-telefon btw) og så tok jeg ut av strømkontakten. Når jeg plugger det i igjen, så funker ikke ruteren. Den Blinker på ADSL - Power lyser konstant, og alle andre lys funker ikke.

 

Har gått igjennom internett veilederen til BKK, og de sier at jeg må kontakte deres brukerservice, noe jeg gjorde, men der sa de at jeg måtte vente i alle fall en uke(!) før de kunne se på det. Dette vil jo også si at jeg er uten fasttelefon forbindelse hele denne tiden.

 

Men jeg lurer på om noen andre har hatt et lignende problem, og om de vet hvordan man løser det, for jeg er rimelig sikker på at det er noe jeg kan gjøre. Synes også det er rart at den skal slutte å fungere etter å kun ha tatt utav de kontaktene, som BKK på sine nettsider oppfordrer til å gjøre under tordenvær. Har hatt samme problem en gang før, men da gikk det bare et døgn, og så var det tilbake. Nå har det holdt på i 3 døgn, uten at det har kommet noen forandring / løsning på problemet.

 

Ruteren har jeg fått hos BKK, og den heter Allied Telesyn AT-RG634

 

På forhånd takk for alle tips og all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...