dTd Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei! har en vennine som har en bærbar hp pc som er ca 9 måneder gammel. det som er problemet er at det ikke er noe bilde på skjermen, den slår seg rett og slett ikke på. det virker som om pcn starter opp fordi alle lysene lyser osv... har prøvd å koble den opp til en annen lcd skjerm men der kommer det bare opp "no signal" på den skjermen. Ho har også merket at pcn derv og slo seg av og har mått vente en stud med å slå den på for å få bilde. men nå skjer det ingen ting... så jeg lurer på om det kan være skjermkortet? jeg skulle være med på elkjøp og klage litt, men lurer litt på hva jeg skal si osv, med tanke på at ho ikke kan noen ting, og sist ho var alene der nede ble pcn sendt av gårde og kom tilbake med en feil og de mente at det var hennes feil ;S Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har ikke så mye erfaring med bærbare framfor stasjonære, men jeg tror det kan være alt mulig, antagelig ram eller hk, psu er også en mulighet. Snakker for stasjonære her nå, men jeg antar at det ikke er så veldig mye forskjell, i alle fall er det veldig sjeldent at det er skjermkortet som har skylden når skjermen ikke funker. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 hmm, okei,, men trur dere dette går innen garantien, for sist feil hun hadde, var noe med trådløse kortet, så mente de at det var hennes feil og ble sendt til den lokale pc-doktoren og måtte betale fra egen lomme for reperasjonene... Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 hmm, okei,, men trur dere dette går innen garantien, for sist feil hun hadde, var noe med trådløse kortet, så mente de at det var hennes feil og ble sendt til den lokale pc-doktoren og måtte betale fra egen lomme for reperasjonene... BUUU ELKJØP!! BUUU Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 jess var det jeg tenkte og, derfor hun spurte om jeg kunne være med siden jeg har litt mer peiling enn henne... Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jeg leste bare titlen, men pcer kan kjøre uten skjermkort! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) *snipp* så du mener at det kan være lurere å ta kontakt direkte med HP før vi stikker til elkjøp? jaja kan jo være en tanke, de har sikkert mere peiling og formidler info fortere takk for tipset... Edit: hvor er det enklest å få tak i de henn da? finne e-mail på hp siden? jeg leste bare titlen, men pcer kan kjøre uten skjermkort! sikker? Edit2: pcn kan jo forsåvidt starte uten skjermkort vil jeg tro, men du får vel ikke bilde... Endret 13. januar 2008 av ClaW64 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 bump,, andre som har innspill på det med å kontakte hp direkte istedenfor å gå til elkjøp? Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå