hkon_t Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Jeg skal kjøpe ny data fra komplett.no Jeg skal bruke den til gaming, og jeg tenker maks å bruke 10000 kr. Jeg vil ha en data som kan kjøre Crysis på ganske bra! Jeg trenger ikke skjerm, tastatur eller mus. Jeg har hørt mye bra om AMD prossesor, og XFX skjermkort, men er ikke noe erfaren, så bare kom med andre anbefalinger og tips Endret 12. januar 2008 av hkon_t Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jeg tror ikke amd er noe å satse på akkurat nå. Gå heller for intel quad core Lenke til kommentar
bevee Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jeg tror ikke amd er noe å satse på akkurat nå. Gå heller for intel quad core Jeg synes quad er overkill til spilling og sløsing av penger. En bra dualcore-prosessor funker bra nok til spilling! Quad brukes visst stort sett til business. Store kalkulasjoner osv. Sparer mye penger som du kan legge på andre plasser ved å kjøpe dualcore! Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du kan syns hva du vil, fakta er at Quad-cpuene har kommet for å bli, nye spill blir optimalisert for dette. Quad-cpuene er heller ikke noen sinker per i dag, og en Q6600 feier golvet med Phenom klokka likt. Intel-quad cpuene klokker også bra, og yter da enda bedre. AMD er igrunn tullete å satse på nå, da AM2-hovedkorta som "skulle" støtte neste generasjon har vist seg å for en stor del ikke gjøre det, og Phenom i nåværende utgave er dessverre en flopp.. Her har du et oppsett med Q6600, 8800GT og 4GB ram. bytt ut skjermkort med 8800GTS så er du nok i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå