Junior91 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 I min web browser så må du trykke på "go" knappen for å gå til adressen....men jeg vil at det skal gå ann å trykke enter sånn som på vanlige browsere...noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
joa92 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva med å starte med å si hva web-browseren din heter? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Det er en post om AKKURAT det samme to hakk under denne posten. Har du i det hele tatt prøvd å søke eller lete litt før du spør? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892645 Endret 12. januar 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 jeg har ikke søkt nei:p takk btw:) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du trengte ikke søke en gang! Dessuten var emnet på den andre tråden god, så du BURDE ha sett den. Med tanke på at den lå som nr 2 fra toppen også. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 jaja, slutt å syt Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 synes det er litt merkvürdich hvordan "webbrowser" er noe av det første noobs lager, med tanke på at mulighetene er uendelig, så velger alle å lage et shell til Internet Explorer... jaja... Lenke til kommentar
miXer Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor ikke bare hjelpe gutten? Det er greit nok at det er en artikell rett under denne som har svaret, og han burde ha leitet/søkt litt først, men er det så vanskelig å bare skrive inn koden isteden for å mase å mase om at han burde søke.. Private Sub TextBox1_KeyDown(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.Windows.Forms.KeyEventArgs) Handles TextBox1.KeyDown If e.KeyCode = Keys.Enter Then WebBrowser1.navigate(textbox1.text) End If End Sub Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fordi han kunne sett løsningen ved å trykke på linken til Degeim? Eller er det også for vanskelig? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gratz! Manfred har 1337 posts on-off-topic: miXer: Når vi har fått litt erfaring herfra, blir det litt kjedelig og irriterende å poste samme tingen flere ganger bare fordi trådstarter ikke gidder å søke. Det at vi kan velge å ikke svare på tråden, er en annen sak som vi ikke skal diskutere her Dessuten er Ctrl+C, Ctrl+V "programmering" FY! Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 takk miXer, men jeg fant ut koden med hjelp fra linken Degeim la ut. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Derja, miXer ! Du har vel prøvd utallige ganger å løse dette pr9oblemet for meg, og nå som jeg trykket feil tråd så fant jeg svaret postet av deg =D Btw elendig emnetittel !!! Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Gratz! Manfred har 1337 posts on-off-topic: miXer: Når vi har fått litt erfaring herfra, blir det litt kjedelig og irriterende å poste samme tingen flere ganger bare fordi trådstarter ikke gidder å søke. Det at vi kan velge å ikke svare på tråden, er en annen sak som vi ikke skal diskutere her Dessuten er Ctrl+C, Ctrl+V "programmering" FY! OT: Jo da, det sier dere er FYFY, men nå som jeg har begynt å lese gjennom kodene så begynner jeg å skjønne litt mer og da begynner det å bli gøy =D Jeg tror, for de som leser gjennom kodene, vil lære av oppbygningen etc. Før når folk sa noe om å bruke Shall funksjonen skjønte jeg ingenting =/ synes det er litt merkvürdich hvordan "webbrowser" er noe av det første noobs lager, med tanke på at mulighetene er uendelig, så velger alle å lage et shell til Internet Explorer... jaja... Der er fordi når men starter VB 08 de første gangene så kommer det automatisk opp en side som microsoft har laget der man lærer å lage en VELDIG basic webbrowser. Der er videoguide der etc.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jasså? leser du igjennom kode når du kopierer dem, limer dem inn, og klager her når det ikke lar seg kompilere uten videre? tviler. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 For jeg klarer ikke å rette opp feilene.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ...da leser du feilmeldingene... Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Ja og trykker F1... men jeg klarer uansett ikke alltid (veldig sjeldent) å rette feilene.. er som sagt veldig fersk. Uansett var det ikke det store og hele poenget med inlegget mitt: QUOTE(GeirGrusom @ 14/01-2008 : 14:49) Gratz! Manfred har 1337 posts on-off-topic: miXer: Når vi har fått litt erfaring herfra, blir det litt kjedelig og irriterende å poste samme tingen flere ganger bare fordi trådstarter ikke gidder å søke. Det at vi kan velge å ikke svare på tråden, er en annen sak som vi ikke skal diskutere her Dessuten er Ctrl+C, Ctrl+V "programmering" FY! OT: Jo da, det sier dere er FYFY, men nå som jeg har begynt å lese gjennom kodene så begynner jeg å skjønne litt mer og da begynner det å bli gøy =D Jeg tror, for de som leser gjennom kodene, vil lære av oppbygningen etc. Før når folk sa noe om å bruke Shell funksjonen skjønte jeg ingenting =/ Endret 9. februar 2008 av Pilarwiki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå