Gavekort Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei, skal jeg skru på 32-bits transfer på harddiskene, vil de fungere bedre? Disker: Western Digital Caviar 320gb s-ata Western Digital Caviar 500gb s-ata Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei, skal jeg skru på 32-bits transfer på harddiskene, vil de fungere bedre? Disker: Western Digital Caviar 320gb s-ata Western Digital Caviar 500gb s-ata Kjør på, 32bits er selvfølgelig å foretrekke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 kommer det til å merkes? Men uannsett, kan jo bare eksprimentere hvis noen av dere kan garantere at det ikke blir noen skade. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) kommer det til å merkes? Men uannsett, kan jo bare eksprimentere hvis noen av dere kan garantere at det ikke blir noen skade. Dette er ett forum, jeg ser ikke helt hvorfor noen skulle ønske å garantere noe som helst. Men sånn i utgangspunktet er det jo bare å prøve. Jeg har ikke opplevd noen problemer, men nå sitter jeg i linux da. Endret 14. januar 2008 av kpolberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå