agvg Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Designet på XC90 gir meg en følelse av at rosa håndveske følger med på kjøpet, er ett eller annet femi med designet. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) HaHaHa hahaha lol Edit: Nytt tilbud!!! kjøp en og få med en på kjøpet!!! Endret 23. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
KidN Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her er nye XC90(kanskje) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 For min del kan de bare fjerne penisforlengeren XC90, den er vel det styggeste som har rullet ut fra Volvo fabrikkene etter 240. Og så det er sagt, jeg misliker ikke Volvo, tvert imot så er jeg vel en liten fan av dem, de har jo en del flotte biler som V70, S60 osv.. Er heller SUV'er jeg misliker, kan ikke huske å ha sett en eneste fin SUV, alle er like stygge. Også 240 da, de er ganske så stygge, kanskje fordi jeg er dritlei av dem bor på et sted det ikke går en dag uten å enten se flere nedrusta eller noen overstyla vrak av 240-er. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Noe så stygt som den bilen i første post. Det er sånn som jeg kaller en "designbombe" ÆSJ. XC90 er bare for dem som vil vise at de har alt for mye penger. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Volvo har bestemt seg for å erstatte XC90 med en større en som blir kaldt XC100... De har ikke lakt ut mange bilder av den. disse er de eneste...: Den ligner ikke akkurat en SUV som XC90`en... (btw det er faren min sin bil ) Hva syntes dere om dette? Edit: Bildene av XC100`n over er bilder av consept bilen... men denne ligner jo litt... Eh? De så ut som dag og natt. Ligner overhodet ikke på hverandre. Forøvrig syntes jeg BMW X5 var litt mer stas enn XC90 i sittekomfort. Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Her har dere ikke sjekket nøye!!! XC90 forsvinner IKKE! XC100 er planlagt om noen år som en stor SUV (på størrelse med Land Cruiser) De bildene som er lagt ut her er ikke XC100. Det er bilder av en conseptbil volvo har hatt lenge. Hvis den kommer i produksjon vil denne hete V90. Dette er altså en stasjonsvogn og ikke en SUV! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå