Gå til innhold

HTC Touch dual eller LG KU990 (Viewty)?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lest masse om LG KU990, og prøvd den en del i butikken.

Den er helt suveren å bruke med fingrene, vibrerer når du trykker

på den, og er rett og slett genial!

Men det dumme er at den har låst os.. Det har ikke HTC Touch Dual, med sitt Windows Mobile system, men denne geniale TouchFLO.

Egentlig liker jeg ikke Windows Mobile på touch telefoner, med tanke på hvor knotete det er. Men det kan man ihvertfall installere masse fint på.. Å finne ikke-gratis programmer er ingen sak, men hvor enkelt er det egentlig å finne ekstra programvare til telefoner med WM?

Evt. går det jo ann å vente på KS20, som ligner på KU990, men har wifi og windows mobile..

Men her har du jo det knotete systemet igjen..

En annen ting.. Når androide kommer etterhvert..

Burde det gå fint å installere android på den når det kommer ut? Hvordan er det med garanti da?

Vanskelig å installere standardsystemet igjen, hvis jeg forsøker å installere android?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som du allerede har bestemt deg :) å valget ble en smart telefon.

Hvis det er det du trenger så gå for HTC´n.

Er kamera viktigs så gå for LG´n :)

Personlig foretrekker jeg dessuten touch teknologien på LG´n da den er veldig presis og enkel i bruk.

Lenke til kommentar
Det virker som du allerede har bestemt deg :) å valget ble en smart telefon.

Hvis det er det du trenger så gå for HTC´n.

Det frister med smart telefon ja, men..

Personlig foretrekker jeg dessuten touch teknologien på LG´n da den er veldig presis og enkel i bruk.

...det er nettopp det.

Bra kamera hadde jo vært kult, men ikke det aller viktigeste, derfor jeg lurer på KS20 selv om den ikke har så bra kamera... Den har jo også stor skjerm, så det knotete Windows Mobile ikke blir fullt så knotete.. Windows Mobile er liksom både en grunn til å kjøpe KS20 istedenfor, og en grunn til å ikke kjøpe den.. Hadde systemet til LG vært et åpent system hadde det jo vært supert!

Hvordan er det egentlig å installere systemer som android på en slik telefon? (KU990)

Og evt. LG sitt system igjen.. og dette med garantien?

Endret av Danieluh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...