hjelperr Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei , håper at noen kan hjelpe mg!!! vet noen at kvordan skal lage eget simkort( jeg mener utstyr).. plzzz hjelp meeee Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva skal du lage et eget simkort for? (Bare lurer av ren nysgjerrighet, har ikke peil på hvordan man gjør det) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei , håper at noen kan hjelpe mg!!! vet noen at kvordan skal lage eget simkort( jeg mener utstyr).. plzzz hjelp meeee Å skaffe det fysiske utstyret er antakeligvis det minste problemet ditt, SIM-kortleser får du kjøpt over disk hos Clas Ohlson. Det som kan bli langt verre er å få tak i programvare til å programmere kortet, for ikke å snakke om alle tilgangsnøklene som må legges inn. Lenke til kommentar
hjelperr Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Hei , håper at noen kan hjelpe mg!!! vet noen at kvordan skal lage eget simkort( jeg mener utstyr).. plzzz hjelp meeee Å skaffe det fysiske utstyret er antakeligvis det minste problemet ditt, SIM-kortleser får du kjøpt over disk hos Clas Ohlson. Det som kan bli langt verre er å få tak i programvare til å programmere kortet, for ikke å snakke om alle tilgangsnøklene som må legges inn. takk for svaret.... men forexamp: copiere kanalkort( example>>>>tv1000, kanal+)....det e ulovlig..dt vet jeg..men skulle bare vite det.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å lage simkort/smartkort for å kopiere tilsvarende kort er ulovlig og lite vits i å diskutere på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg