tripper Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Sak bygge ny pc, men trenger først noen seriøse tips om et godt kabinett. Kriterier: Styøsvakt, god plass(full/server), enkel montering, enkel adkomst til innmat, psu til P4, god kjøling. Har sett litt på addtronics og Chiftec, noen synspunkter? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hørtes ut som et Chieftech det der :razz: Lenke til kommentar
fuap Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg har et Chieftec Dragon DA-01BL-D og jeg er svært fornøyd med det. Lenke til kommentar
christoffer Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Chieftec !! :smile: Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Chieftech uten tvil !!! Lenke til kommentar
sircam Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg kjøpte nettopp et Chieftec DA01SLD som jeg er veldig godt fornøyd med! Kan absolutt anbefale dette. Her er det god plass, og enkelt å komme til. Designen er etter min mening den beste i prisklassen (på utgaven MED dør). Støynivået blir bra etter litt modifisering. Orginalvifta som står i sidepanelet bråker etter min mening for mye, så den bør byttes ut med noe mer stillegående. Lenke til kommentar
Tempus Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hvis du vil bruke litt ekstra penger på å kjøpe et bra kabinett så kjøper du aluminiumskabinett fra Lian Li. PC60 (miditower) koster 1792,-kr hos microplex PC70 (maxitower) koster 2488,-kr hos microplex http://www.microplex.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå