MendE Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei Problemet mitt er at jeg klarer ikke å holde meg våken til jeg skal legge meg. Bruker å legge meg i 23-24:00 tiden, men det ender med at jeg sovner kl 21:00. Det som skjer deretter er at jeg våkner kl 24 eller 01:00, og er lys våken. Blir liggende å gruble på forsjelige ting til jeg sovner, som da er kl: 03:00 Jeg spiser ikke usunt men er heller ikke helt sund da. Er så utrolig slitsomt å gå på skolen dagen etterpå Håper dere har tid til og gi meg noen tips Lenke til kommentar
nettii Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 sliter med litt av det same sjølv. menne trikse mitt er ivertfall å reise seg opp av sofaen kvar gong du kjenner du blir trøtt,å bere gjer noke. om det så er bere en liten tur på kjøkkene so hjelper det Lenke til kommentar
MendE Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Skal prøve det neste gang jeg blir trøtt... Jeg sier ja takk til flere tips. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du kan prøve å sove et kvarter midt på dagen en gang. Et kvarter er ideelt (i hvert fall for min del), ettersom du da blir våken nok til å ikke sovne ufrivillig, men fortsatt ikke så uthvilt at du ikke får sove på kvelden. Lenke til kommentar
MendE Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Prøvde meg på den får noen dager siden, men det endte opp med at jeg våknet 2 timer senere. Skal prøve med vekkerklokke neste gang. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 vis du merker du blir trøtt kan du ta en dusj, det hjelper i alle fall for meg Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Den med dusjen er ikke så dum, legg om rutinen til at du dusjer om kvelden i steden for om morningen f.eks. Lenke til kommentar
MendE Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Men hvis jeg ikke dusjer om morgenen har jeg ikke noe sjanse om og stå opp. :/ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kast noe kaldt vann i trynet, funker like bra... Frisk ånde og faktisk (subjektivt dette her da...) Lenke til kommentar
MendE Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 skader jo ikke å prøve da.. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Prøvde meg på den får noen dager siden, men det endte opp med at jeg våknet 2 timer senere. Skal prøve med vekkerklokke neste gang. Hehe.. Ja, det bruker jeg også.. Setter timeren på telefonen til 20 minutter, så får jeg fem minutter til å sovne på.. Edit: Jeg bruker vekkerklokke, altså.. Ikke å våkne to timer senere.. Endret 12. januar 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå