Sinten Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hei Eg har ein gamal HP med eit GeForce2 MX/MX 400 skjermkort i. Tenkte det hadde vore kjekt å installere BF2 demoen på denne, men då fekk eg beskjed om at eg måtte oppdatere drivaren til skjermkortet først. Gjekk så innpå sidene til NVIDIA og kjørte "NVIDIA Smart Scan tool" som fann ut at eg skulle ha ein driver som heiter 93.71. Installerte den og når eg starta maskina på nytt var alt heilt fucka. Oppløysinga var på 640x480 og fargekvalitet på 4 bit, og dette gjekk ikkje ann å endre på. Fekk samtidig ei feilmelding frå antivirus-programmet som sa "The primary display acapter is not configured properly. To avoid complicating the situation, this program will terminate." Feilmelding og dårlig oppløysing: Har prøvt å "rulle tilbake" til den orginale drivaren, og då forsvinn problemet. Men då kan eg jo ikkje spele BF2-Demo Så er det nokon som veit korleis eg kan ordner dette? Endret 13. januar 2008 av Sinten Lenke til kommentar
Sinten Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Med fare for å gjennta meg sjølv, ingen som har ein ide om kvifor den nye drivaren ikkje funker? Er det berre å kjøpe nytt kort? Får jo 4 gongar så bra kort for 400 kr på komplett Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 BF2 vil uansett ikke fungere på GF2MX, siden man trenger et kort som støtter pixel shader 1.4. Noe GF2MX ikke gjør. (Brikken har ikke pixel shadere i det hele tatt). Så om du vil spille BF2, må du kjøpe et nytt kort. Lenke til kommentar
Sinten Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 OK, får prøve å få tak i eit nytt eit då. Maskina det er snakk om har ein 1,8 GHz Pentium 4 prosessor, og 1,5 GB RAM. Har du eit billig (AGP) kort å anbefale som er dimensjonert til denne maskina? Kva med Sapphire Radeon X1050 AGP? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 BF2 vil kjøre greit tenker jeg, med detaljene satt litt ned. Men til ~300 kroner så er det jo ikke allverdens å vente seg. http://www.trustedreviews.com/graphics/rev...pphire-X1050/p4 (Disse testene er nok kjørt med alle detaljnivå satt opp til max, så om man setter dem ned litt, så vil ytelsen øke noe). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå