felzius Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei Jeg stod opp i dag, skrudde på pcen som vanlig, hadde tenkt å spille et spill. Da jeg aktiverte snarveien til spillet, fant jeg ut at det ikke var installert lenger. Jeg åpner Min Datamaskin, og ser at partisjon "E" er der, men har ikke noe filsystem. Den andre partisjonen av samme disk, fungerer. Hva i huleste er det som har skjedd? Hva skal jeg evt. gjøre for å få tilbake filene jeg hadde på harddisken, når den ikke har noe filsystem? Takker på forhånd for alle svar, enda en typisk helg uten hvile Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Her er et diagnoseprogram som inspiserer partisjonstabeller og bootsektorer. Gjør det mulig å finne ut hva som er galt. Last ned denne filen, kjør programmet, og legg MBRlist.txt og BPBxlist.txt filene som vedlegg i svaret. http://home.online.no/~paulsen8/MBRlister.zip Lenke til kommentar
felzius Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Oppdatering: Jeg kjører et program som heter "DiskInternals NTFS Recovery 2.5", som først Søkte gjennom harddisken for partisjoner, og holder nå på med å gjenopprette filer. Disken er på 120 GB, så jeg sitter nå og venter Jeg kjørte diskfragmentering i går, eller dagen før, på den disken, lurer på om noe kan ha skjedd da. Hårek, jeg laster ned programmet ditt og kjører en test, når dette programmet er ferdig! Edit: glemte å nevne at et program som heter "Dmadmin.exe" begynte å kjøre i bakgrunnen etter at problemet oppstod. Edit 2: Å herregud, selvfølgelig sier han i fra nå at jeg må kjøpe programmet for å faktisk gjenopprette filene.. Edit 3: Prøver med annet program ^^ Endret 12. januar 2008 av felzius Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg kjøpte programmet for 1-2 år siden, og har reddet tilbake over 600gb med filer for meg totalt sett, så ca 95% recoveryrate De beste tingene i livet er ikke gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå