jallajoj Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Prøver og instalere Windows XP på en pc her. Problemet kommer nedenfor Starter maskinen. Bios ser harddisk og cd-rom, OK Kommer opp trykk en tast for og starte cd-rom, OK Kommer opp Kontrolerer maskinvare, blir der i noen sekunder så svart skjerm og ingenting skjer. Er SATA på hovedkortet, har prøvd og deaktivert, da det er en vanlig ide disk som er tilkoblet Tv-Tuner og skjermkort er forsøkt tatt ut, men ingen hjelp i det, leste dette i en annen post på forumet her Har også prøvd med en og en minnebrikker fortsatt uten hell. CD-en jeg prøver og instalere ifra er orginal, og den fungerer i en annen maskin jeg har prøvd. Har også prøvd med en flere kopier av windows, men får samme feilen Linux live cd starter helt fint Så noen tips til hvordan jeg kan få instalert windows på maskinen igjen? har hvert windows på den før edit: lagt til ekstra info Endret 14. januar 2008 av jallajoj Lenke til kommentar
jallajoj Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Har nå testet med vista og det ville heller ikke være med på leken Ingen som har noen tips der ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå