Sagacious Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 WON er nede får ikke spilt CS. -> This sucks! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Sånt som bare skjer. Heldigvis ikke så ofte Noen ganger tar det noen minutter andre ganger går det timer Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Aldri opplevd problemet før jeg hva skjer? ikkeno? *være forberedt* *elsker cs* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Aldri opplevd problemet før jeg hva skjer? ikkeno? *være forberedt* *elsker cs* Eneste som skjer er at du ikke kan spille på nettet. WON serveren er nede og du får ikke sjekket CD-Key. Ikke noe verre enn at du evt må spille litt kabal Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Neida... ikkeno kabal på meg nei.. har da noen andre brukbare spill... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg kommer ikke inn!! Slik har det vært i to dager nå...CS henger med en gang jeg prøver å joine en server, "starting network" i 3min før han kommer med WON-beskjeden, ARGH! så irriterende! :x Noen som har noen peiling på hvorfor dette har skjedd, og når det blir fikset? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 jøss:) kansje Bush har satt in et angrep for og ta terroristene : P Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 det skjer inniblant. prøv og retry eller start cs på nytt og prøv igjen. kommer gjennom noen ganger da Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Er lett å fixe, bare last ned en film som heter won*** og noe...som legger inn noen nye adresser.. da er alt i orden.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 forny din... woncomm.list ligger i valve-mappa di: .../woncomm.list Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Fila du trenger finner du her Legges i halflifevalve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå