Eplekaka88 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja.. info i emnetittel... Den funker på millimeteren vist eg treff... Går på skule og treng PC-en... Kjøpte PC-en på MPX for et halvt år siden. No lader den ikkje, nokon har dribba i ledninga og benda den metall biten som skal puttast inn i PC-en. Får eg garanti av MPX? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja, du har garanti hos mpx enda. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Vist det er herverk? nokken har snubla i ledninga? der er strøm i ledninga til adaptert men ikkje fra adapteret til maskina... Er det garanti då? Må eg sende den inn? Tar det lang tid? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 kjøp deg heller en ny strømadapter, du kommer ikke til å få dekket dette på garanti når du har ødelagt den selv. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 har prøvd med eit adapter som funket, men så kommer det til intaket påå pcen... det er ødelagt også... Men pris og tid på reperasjon og kor skal eg sende den? Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 har prøvd med eit adapter som funket, men så kommer det til intaket påå pcen... det er ødelagt også... Men pris og tid på reperasjon og kor skal eg sende den? dette er en ladepinne som sitter loddet fast til hovedkortet, så du må bytte hovedkort hvis ikke du vet om noen som er drevne med lodding Tipper det vil koste alt fra 3000 til 6000 Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 har prøvd med eit adapter som funket, men så kommer det til intaket påå pcen... det er ødelagt også... Men pris og tid på reperasjon og kor skal eg sende den? dette er en ladepinne som sitter loddet fast til hovedkortet, så du må bytte hovedkort hvis ikke du vet om noen som er drevne med lodding Tipper det vil koste alt fra 3000 til 6000 det er ikke gitt at den sitter på hovedkortet. den er ofte skilt ut på et eget kort nettopp pga at den lett kan ødelegges. dette finner du ut hvis du skrur av bunndekselet på pc-en. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Har en HP 6563eo... kan nokken finne ut om dette går? det med å skru opp dekselet? Setter stor pris på det !! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 hvis du snur pc-en så ser du mange skruer, skru ut disse... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 hvis du snur pc-en så ser du mange skruer, skru ut disse... Forstod det men om det er festet til hovedkortet eller separert? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg håndterer daglig Dell-maskiner da spesielt Latitude D500, 505, 510, 520 og 620. Problemet du beskriver er helt vanlig på disse maskinene. Så lenge maskinene er innenfor reklamasjons-/garantitiden så dekker Dell denne feilen i alle fall, siden dette er ett svakt punkt og ikke nødvendigvis brukerens feil. Jeg reparerer ikke maskinene men jobber som IT-ansvarlig og hånderer reklamasjon for vårt firma på maskinene. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg håndterer daglig Dell-maskiner da spesielt Latitude D500, 505, 510, 520 og 620. Problemet du beskriver er helt vanlig på disse maskinene. Så lenge maskinene er innenfor reklamasjons-/garantitiden så dekker Dell denne feilen i alle fall, siden dette er ett svakt punkt og ikke nødvendigvis brukerens feil. Jeg reparerer ikke maskinene men jobber som IT-ansvarlig og hånderer reklamasjon for vårt firma på maskinene. Hadde det vært en Dell ja... Hadde feil på min HP for et par måneder siden, da ringte jeg dem og dagen etter hadde jeg nytt adapter i posten, men hører om mange som sliter med HP sin support. Bare ha faktaene dine klare og vær for guds skyld saklig så burde det bli ordnings Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hvis du snur pc-en så ser du mange skruer, skru ut disse... Forstod det men om det er festet til hovedkortet eller separert? skru den opp så finner du ut av det da...uansett så må den inn til verksted for å få byttet delen, så det er vel like greit å bare krype til korset å sende den inn. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Fikk ny kabel idag.. den funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå