Joachim_F Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Overdoser er vanligvis ikke å anbefale, men kan vi gjøre et unntak for Painkiller? Les mer Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Synes dette var et ok spill, men det helt klart svakeste av Painkiller-spillene. Og den grusomt lange loadetiden ødela hele spillopplevelsen for meg dessverre. Jeg tok tiden på hvor lang tid det tok å loade etter at jeg hadde dauet, og det tok over 1 minutt. Synes det er for dårlig at de ikke gjorde noe med det.. Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er ikke painkiller primært ett MP spill? Lenke til kommentar
McKack Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er ikke painkiller primært ett MP spill? Nei Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Prøvde demoen (som kan finnes på gamer.no), og syntes det var helt flaut dårlig. Simplisme er greit av og til, men det behøver jo ikke være tilbakestående av den grunn. Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da var det bestillt ! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er ikke painkiller primært ett MP spill? Det er hvertfal det jeg hovedsaklig brukte det til. Ble så dritt lei og frustrert av sp Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Synd egentlig, Painkiller er en av de mest bissare men likevell interesange spillene jeg har spillet. Fremfor å klistre på klisjeer og slike tinger kutter de vekk formaliteten og gir i alle fall meg det jeg mange ganger ønsker. Slakting og litt mer slakting (uten å bli slaktet vel og merke). Håper og ønsker at det kanskje kommer et Painkiller 2 en eller annen gang med samme kvalitet som Painkiller og Battle out of Hell, men men. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg