Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nydriver fra Nvidia forteller om strømproblem

Anbefalte innlegg

Hei jeg kjopte januar 2007 Hiper Type-R 580watt siden jeg bygde ny pc. Det så greit nok ut men i counter strike source så har den hele tiden kommet opp med sort skjerm med en gang selve spillet starter dvs. etter at jeg har valgt server og startet denne så ser jeg bildet i 2-3 sekunder for så å bli sort.

Også i BF2 så får jeg ikke langt nok synsfelt, det blir problematisk når en flyr, kort horisont.

Nå for noen uker siden så skiftet jeg til siste driver til Nividas og da plutselig fikk jeg advarsel om at den hadde sett ned grafikken ytelsen pga for lite strøm.

Er det da Hiper580w som ikke strekket til ?

Den er koblet til med 2 stk. strøm ledninger og ville ikke ha virket uten at begge bidro.

Club 3D GF 8800GTX 768MB

HDD WD 500Gb S-ataII

1 stk. dvd samsung SHS-183A

Asus P5W DH Delux

Core 2 Duo E6600 2.4

Lian kabinett

Jeg hadde ikke hatt noen feil meldinger fra Nvidia på de driverene før jeg skiftet til 169.25

Takker for svar,

Griffin95

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du 100% sikker pa at det er ordentlig kontakt mellom kortet og PSUkabelen?

Jeg har et FX5900XT-kort og NorthQ 400W PSU. Det var noe gale med kontakten pa kortet, sa hvis jeg bare var sa vidt anig ledningen, ble det for lite strom. Men ble enkelt fikset ved a lodde litt.

Lenke til kommentar

Er du 100% sikker pa at det er ordentlig kontakt mellom kortet og PSUkabelen?

Hei kan aldri være helt sikker, så jeg holder på å åpne nå og ser etter................men det er jo ikke så enkelt å se om det er 100% så først og fremst skal jeg røre litt på de mens jeg starter opp igjen

Griffin95

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...