HansU Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hei, har akkuratt kjøpt meg et par miniski i den lokale sportsbutikken, men det jeg lurer på: hvordan skal de egentlig spennes på? Skal den forrerste reimen spennes over skoen ved tærna og de andre reimen bak hælen? Og, skal man stå på reimene? mvh Endret 12. januar 2008 av HansU Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg husker ikke hvordan det var med den bak, men reimen foran skal man stikke foten inn i det hullet reimen lager. Man skal altså ha den nederste delen av reimen under foten, mens den andre skal være over, og så strammes til den sitter. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Bakbindingen: Gjør slik at du har taubitene i hver hand. Før tauendene til motsatt side BAK beinet(det skal dannes et kryss bak). Så kjører du den ene taubiten inn i den andre, veldig enkelt...men løsner til tider litt for fort for oss som kjører mye . Edit: Spør hvis du ikke skjønte.. Endret 13. januar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå