Nikkopikko Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vell... plutseli en dag virka ikke tastature lenger på min stasjonære pc. Tastature er tilkoblet og alt, men fungerer ikkje uanset. Selv om ikke pcen starter alltid siden den har virus ellerno må jeg også formatere pcen. Men de går jo ikke uten tastatur. Men dagen etter tastature klikket å jeg starta maskina funka alt vell. Men når jeg skrudde pcn av igjen så klikka den igjen Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
syverty Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vell... plutseli en dag virka ikke tastature lenger på min stasjonære pc. Tastature er tilkoblet og alt, men fungerer ikkje uanset. Selv om ikke pcen starter alltid siden den har virus ellerno må jeg også formatere pcen. Men de går jo ikke uten tastatur. Men dagen etter tastature klikket å jeg starta maskina funka alt vell. Men når jeg skrudde pcn av igjen så klikka den igjen Noen som vet hva som skjer? Det er bare å hive seg i formateringa. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har du prøvd med et annet tastaur? Har du prøvd med ett usbtastatur istedenfor ps/2 Kan være dårlig kontakt, det har jeg på den ene pcen min... Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) skal prøve med et usb tastatur edit: vi har dessverre ikke usb tastatur... kan jeg formatere uten tastatur? Endret 12. januar 2008 av Nikkopikko Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det tror jeg du skal slite litt med ja....:-) Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg restarta nettopp pcn og tastaturet fungerte i 1 min... så slutta de iigjen.. Jeg vet tastature er koblet til siden lysene på tastaturet lyser Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva skjer når du trykker på capslock elelr numlock da? skrur lysene seg av og på? Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 bare i starten.... Restarta pcn igjen å trykte på et ikon på skriveborde og deretter opp og ned med tastaature for og se hvor lenge de funka... å nå funka tastature jaggu meg men sist gang de funka klikka de senere på dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå