Cursio Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg har en piratkopiert versjon av Win XP pro. Jeg har service packen på cd, men jeg kan ikke installere den på grunn av piratkopien. Noen som vet om en link til en side med en crack til SP1 ?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Iføleg retningslinjene er det ikke lov å snakke om piratkopierte ting. Kan si såpass at microsoft har sperret et par koder på sp1. Men det går ann å kjøpe os selv som alle oss andre Lenke til kommentar
vegge Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Denne posten stenges. Strider i mot punkt 5 i retningslinjene. Brukeren CurSi0 er herved advart. [/wannabemoderator] Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Har alltid hatt lyst til å si det men desverre hjelper det ike å si sånt, får håpe en moderator kommer snart Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Du har en underutviklet hjerne. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Tweaktown har noen flotte guider til å tune maskinen, samt en bra WinXP-legg-inn-SP1-guide Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Unnskyld meg... Jeg visste ikke at det var ulovlig å legge slike ting på forum Skal ikke skje igjen :oops: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 1. Det er lov å si man har en piratkopiert versjon av WinXP. 2. Det er lov å si hvor man laster ned SP1. 3. Det er lov å si hvordan man skifter produktnøkkel/key. 4. Men vi kan ikke gi deg linker til SP1-cracks eller eventuelt en key-generator som man kan lage gyldige key-er med.. Ditt problem er at key-en du har brukt til å installere WinXP er "svartelistet" i SP1.. Vi skal i følge retningslinjene ikke lede til piratvirksomhet. Derfor bør du kjøpe en lovlig versjon av WinXP. Det du prøver på er ikke lovlig.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Søk i forumet og du vil finne Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 du må nå klare og kjøpe deg en lisesiert versjon.. det er virkelig ikke så dyrt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå