CV Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Ordbok Endret 12. januar 2008 av CV Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ville berre bekrefte/bumpe dette. Søker ein, får ein ingen treff, og klikker ein på bokstavar kjem ingenting fram. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Takk for tipset, folkens! Sender dette videre til driftsgjengen, jeg. Lenke til kommentar
Karlstad Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hallo godtfolk! Vi har nå ordnet opp med ordboken på samtlige siter, og jeg ser den er i orden her på Akam og nå Takker for tips! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hallo godtfolk!Vi har nå ordnet opp med ordboken på samtlige siter, og jeg ser den er i orden her på Akam og nå Takker for tips! Godt dere fra Drift gjør dere til kjenne, så kan vi legge dere i venneboken og spamme dere med ting som ikke funker ;o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå