Gå til innhold

C&C Generals og Akers Mic

Anbefalte innlegg

Mener at jeg leste at C&C Generals ble sendt ut i går til enkelte. Nå har jeg gledet meg til dette spillet lenge, og var håpfull da jeg gikk til postkassa i dag. Ingen ting.

Så slo det meg at den siste bekreftelsen jeg fikk fra Akers Mic var ordrebekreftelsen. Jeg har ikke engang i dag mottatt beskjed om at spillet er sendt ut fra dem :cry::cry::cry:

Sender Akers Mic fortsatt ut slike bekreftelser? Jeg bestilte av dem for å få spillet tidlig. Om 14 timer får jeg kjøpt det i butikken.

Til helvete med Akers Mic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener at jeg leste at C&C Generals ble sendt ut i går til enkelte. Nå har jeg gledet meg til dette spillet lenge, og var håpfull da jeg gikk til postkassa i dag. Ingen ting.

Så slo det meg at den siste bekreftelsen jeg fikk fra Akers Mic var ordrebekreftelsen. Jeg har ikke engang i dag mottatt beskjed om at spillet er sendt ut fra dem  :cry:  :cry:  :cry:  

Sender Akers Mic fortsatt ut slike bekreftelser? Jeg bestilte av dem for å få spillet tidlig. Om 14 timer får jeg kjøpt det i butikken.  

Jeg bestilte fra Akersmic, fikk min kopi idag med officers club kit :D

Jeg sendte mail til dem tirsdag,fikk beskjedpå onsdag om at den skulle sendes på onsdag..

Kan jo ha noe å si hvor i landet du bor å da...

Lenke til kommentar

Så slo det meg at den siste bekreftelsen jeg fikk fra Akers Mic var ordrebekreftelsen. Jeg har ikke engang i dag mottatt beskjed om at spillet er sendt ut fra dem :cry::cry::cry:

Heheh.. ser ut som om du fikk den 15 timer etter at du postet her :D

Bare 1 time over før du kunne få den i butikken :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...