AK47 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Mener at jeg leste at C&C Generals ble sendt ut i går til enkelte. Nå har jeg gledet meg til dette spillet lenge, og var håpfull da jeg gikk til postkassa i dag. Ingen ting. Så slo det meg at den siste bekreftelsen jeg fikk fra Akers Mic var ordrebekreftelsen. Jeg har ikke engang i dag mottatt beskjed om at spillet er sendt ut fra dem Sender Akers Mic fortsatt ut slike bekreftelser? Jeg bestilte av dem for å få spillet tidlig. Om 14 timer får jeg kjøpt det i butikken. Til helvete med Akers Mic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Mener at jeg leste at C&C Generals ble sendt ut i går til enkelte. Nå har jeg gledet meg til dette spillet lenge, og var håpfull da jeg gikk til postkassa i dag. Ingen ting.Så slo det meg at den siste bekreftelsen jeg fikk fra Akers Mic var ordrebekreftelsen. Jeg har ikke engang i dag mottatt beskjed om at spillet er sendt ut fra dem Sender Akers Mic fortsatt ut slike bekreftelser? Jeg bestilte av dem for å få spillet tidlig. Om 14 timer får jeg kjøpt det i butikken. Til helvete med Akers Mic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg bestilte fra Akersmic, fikk min kopi idag med officers club kit Jeg sendte mail til dem tirsdag,fikk beskjedpå onsdag om at den skulle sendes på onsdag.. Kan jo ha noe å si hvor i landet du bor å da... Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hva ER egentlig Officers kit? hva gjør den nøyaktig? Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hva ER egentlig Officers kit? hva gjør den nøyaktig? http://www.gamer.no/artikler/jan2003/gener...alsspesial.html Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Vet dere hva Gjett hva som lå i postkassa i dag I love you, Akers Mic Til helvete med postvesenet Lenke til kommentar
iCar Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Mener at jeg leste at C&C Generals ble sendt ut i går til enkelte. Nå har jeg gledet meg til dette spillet lenge, og var håpfull da jeg gikk til postkassa i dag. Ingen ting.Så slo det meg at den siste bekreftelsen jeg fikk fra Akers Mic var ordrebekreftelsen. Jeg har ikke engang i dag mottatt beskjed om at spillet er sendt ut fra dem Sender Akers Mic fortsatt ut slike bekreftelser? Jeg bestilte av dem for å få spillet tidlig. Om 14 timer får jeg kjøpt det i butikken. Til helvete med Akers Mic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heheh.. ser ut som om du fikk den 15 timer etter at du postet her Bare 1 time over før du kunne få den i butikken Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 fikk det den 13. jeg... men vet noen hva den forbanna dingsen med 0 inni bak navnet ditt betyr? jeg har 3wins 0 loss.. men den dingsen er der! : Lenke til kommentar
Defender Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 vet ikke om det har noe å si, men Arkers Mic i Kongenst gate i Oslo har vannskader etter en større brann for 2 uker siden, de har tømt lokalene og driver og flytter eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå