konduktans Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har pcene som tittelen nevner ATX-støtte? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Tenkte å bygge en pc i et PowerMac kabinett. Tror dere det er plass til alt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Inpirert av Project Bad Apple på Bit-Tech eller? Hvis ikke kan du jo bli inspirert av det Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Har faktisk ikke sett det før nå! Men et spennende prosjekt. Hvis jeg gjør som dem, og fester hovedkortet på en plate, må jeg lage egne ATX-hull til hovedkortet. Kan jeg bruke vanlig 5mm gjengetapp for å lage gjenger da, eller har hovedkort-festene spesielle gjenger? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan du ikke bare se om du finner en HK-skrue da, og se på gjengene til den da? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Har dessverre ikke noe sånt. Alle de stasjonære vi hadde var så gamle at vi kasta dem... Noen som vet? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En HK-skrue har samme type gjenger som en vanlig dataskrue (testet det ut på en gammel PSU). Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Takker!=) Da funker det sikkert med gjengetapp fra clas ohlson. Skal se hva jeg får til ang. mac'en, men får to nye dataer å leke med innen en måned, så jeg må nok vente med dette prosjektet! Men får se om jeg kan kjøpe meg en G4 og lage en worklog og legge ut her! I så fall kommer du sikkert over den!=) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Hvis noen har et G4 kabinett, som jeg kan få gratis eller mot en liten slant, hadde jeg vært takknemmelig!=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå