kilik Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Sony Europe kjører igjen samme greie som i sommer, altså konsoll + to valgfrie spill. Prisen i England er £349.99 (ca. 3600 kroner) som er litt over 500 kroner mer enn hva 40 GB-konsollen koster til vanlig. Ikke annonsert noen pris og detaljer for Norge, men trolig rundt 600-700 kroner mer enn hva 40 GB koster. Man kan velge mellom følgende spill: Uncharted: Drake’s FortuneSingstar PS3 (with microphones) Warhawk (with headset) Ratchet and Clank: Tools Of Destruction Motorstorm Resistance: Fall Of Man Folklore Formula One L.A.I.R Genji: Days of the Blade. Tilbudet gjelder fra fredag. MCVUK Endret 12. januar 2008 av kilik Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 er dette snakk om 60gb eller er det 40gb en de bundler den med ???? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 er dette snakk om 60gb eller er det 40gb en de bundler den med ???? Han nevner 40 gb to ganger i innlegget sitt så jeg tror det er 40 gb vi snakker om da Og i tillegg har sony sluttet å produsere 60 gb og sist men ikke minst så er 60 gb utsolgt verden over(bortsett fra ett å annet eksemplar). Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så jo bra ut det der da, hvis jeg skulle velge hadde jeg valg: Uncharted: Drake’s Fortune og Motorstorm. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 En god deal. Uncharted og Ratchet & Clank FTW!! Kongespill! Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva med folk som ønsker en PS2 kompatibel PS3, når skal disse få det (som ikke allerede har kjøpt PS3 60GB) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva med folk som ønsker en PS2 kompatibel PS3, når skal disse få det (som ikke allerede har kjøpt PS3 60GB) Synd for de, folk klaget på prisen på ps3, Sony gjorde forandringer og satte ned prisen og nå klager fan meg folk igjen. Personlig håper jeg at Sony velger og ikke lansere en ny versjon med BC, for da får de som klaget på prisen det de fortjener. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 var vel ingen som forventa at ps2 bc var en av tinga som skulle forsvinne for at ps3en skulle bli billigere da Tom-i-huet. Folk flest hadde vel håpa at vi ville se en naturlig prisnedgang etterhvert som de faste kostnadene til sony begynte å bli dekket. Slik som er vanlig med alle elektronikkvarer. Om folk ikke hadde 5-6000 og blåse av på en konsoll så må dem nå få lov å klage Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skjønner veldig at folk reagerer på at BC blir tatt vekk, jeg er ihvertfall en av dem som ikke orker å ha 3 konsoller under tven. Blir så evig mye kabel uss. Og håper inderlig at sony relanserer en ny modell her med bc=) men vi får bare vente og se Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 nå får jeg faktisk lyst å kjøpe en ps3, hadde den bare hatt bc. Er en del titler til ps2 jeg har lyst å prøve. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg tenker meg at prisen vil ligge paa rundt 5k her til lands. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tenker meg at prisen vil ligge paa rundt 5k her til lands. Det virker veldig ulogisk... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Blir sikkert 4500 som veiledende pris, og 4000 hos de billige forhandlerne. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tenker meg at prisen vil ligge paa rundt 5k her til lands. Det virker veldig ulogisk... Ja, da blir det jo ingenting å spare på kampanjen. Rundt 4500 kroner virker logisk. Mulig Elkjøp/Lefdal presser prisen like under 4000 kroner. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hva med folk som ønsker en PS2 kompatibel PS3, når skal disse få det (som ikke allerede har kjøpt PS3 60GB) Synd for de, folk klaget på prisen på ps3, Sony gjorde forandringer og satte ned prisen og nå klager fan meg folk igjen. Personlig håper jeg at Sony velger og ikke lansere en ny versjon med BC, for da får de som klaget på prisen det de fortjener. Jeg forstod aldri hvordan PS3'en skulle bli billigere av å ta ut BC. Greit nok at de tok ut PS2-chippen som var i de første PS3-modellene i Amerika og Japan, men 60GB-modellene i Europa hadde jo softwarebasert emulering. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg forstod aldri hvordan PS3'en skulle bli billigere av å ta ut BC. Greit nok at de tok ut PS2-chippen som var i de første PS3-modellene i Amerika og Japan, men 60GB-modellene i Europa hadde jo softwarebasert emulering. Engadget: Sony cuts PlayStation 3 production cost in half Her står det blant annet According to Nikko Citigroup's Kota Ezawa, the biggest culprit for such an improvement is the "reduction in the parts count." Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Lurer på om GTA4 blir bundlespill. Skjedde det med GTA3/ps2? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 men 60GB-modellene i Europa hadde jo softwarebasert emulering. Software-emulert CPU, men PS2-GPU'en lå fortsatt på hovedkortet. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Wow, rimelig greit tilbud - nesten så jeg skulle ventet med å kjøpe min PS3. Som forøvrig ble kjøpt ved sist tilbud, altså Motorstrom og R:FoM. Uncharted og Ratchet & Clank må jo være den ultimate "bundelen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå