Gå til innhold

Finner ikke min gamle COD4 profil...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CoD4 lagrer Profiler og ranks på PCen, så du må ta backup hvis du skal reinstalere. HVis du har mistet profilen er det nokk ingen måte å få den tilbake på :(

Jaja, var ikke veldig hør rank uansett. Men vl ikke det si at hvem som helst kan "cheate" seg til en max rank profil om de skulle føle for det?

 

Og finnes det ikke noe måte å joine servere man har venner på? Føler det er litt forrige årtusen å måtte finne servere man har venner på manuelt.

Lenke til kommentar
CoD4 lagrer Profiler og ranks på PCen, så du må ta backup hvis du skal reinstalere. HVis du har mistet profilen er det nokk ingen måte å få den tilbake på :(

Jaja, var ikke veldig hør rank uansett. Men vl ikke det si at hvem som helst kan "cheate" seg til en max rank profil om de skulle føle for det?

 

Og finnes det ikke noe måte å joine servere man har venner på? Føler det er litt forrige årtusen å måtte finne servere man har venner på manuelt.

 

Mange som jukser i cod4 ved å bruke trainere til å fikse litt på profilen, er heller ikke vanskelig å komme opp i rank og unlocke ting så det går vel opp i opp.

Tror steam-versjonen kan bruke den innebygde friendslista, ellers er man avhengig av msn/irc/younameit for å koordinere spilltreff.

Lenke til kommentar
CoD4 lagrer Profiler og ranks på PCen, så du må ta backup hvis du skal reinstalere. HVis du har mistet profilen er det nokk ingen måte å få den tilbake på :(

Jaja, var ikke veldig hør rank uansett. Men vl ikke det si at hvem som helst kan "cheate" seg til en max rank profil om de skulle føle for det?

 

Og finnes det ikke noe måte å joine servere man har venner på? Føler det er litt forrige årtusen å måtte finne servere man har venner på manuelt.

 

Hvis du skal joine servere med venner på, er det bare å trykke fram konsolen og skrive "connect IP ADRESSE" (uten ")

Endret av GF - Krypto
Lenke til kommentar
Hvis du skal joine servere med venner på, er det bare å trykke fram konsolen og skrive "connect IP ADRESSE" (uten ")

Såklart, men det er ingen god måte å gjøre det på. Må jo sitte på VT med de jeg spiller med da, og det er jo ikke alltid jeg gjør.

Eller bruk Xfire ;)

Missliker xfire, og det er ikke alle som har det heller. Hvor vanskelig kan det være å lage et ingame friend system?

 

Prøvde å joine friends på steam, men det fungerte ei. Dritt.

Lenke til kommentar
Gikk du ut av programmet først? Ellers fungerer det ikke.

 

Hva er galt med Xfire, og selfølgelig har ikke alle det. Men det er jo bare å be de om å skaffe det.

Sjekket opp i det og det er nesten kun valve spill som støtter join on server.

 

Egentlig ingenting galt med xfire, bare jeg som har litt forbi.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...