Gå til innhold

BK: 2 Old look bilder


cmi

Anbefalte innlegg

De i klassen min sitter å klager over at det er kaldt når vi gutta åpner vinduene. Vi sitter med t-skjorte å svetter ihjel mens de sitter med genser, jakke og pledd (Ja, de har med seg pledd i de overdimensjonale veskene)

 

Go figure!

 

Ettersom vi er way off OT; sitter jentene fortsatt og strikker i timen? De fleste gjorde det på slutten av 70-tallet!

 

Tom

 

Off-topic;

Hvilket filter har du brukt cmi?

 

On topic: Nei de er nok ferdige med strikkingen, bruker skoletimene til mer fornuftig. (Sove)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On topic: Nei de er nok ferdige med strikkingen, bruker skoletimene til mer fornuftig. (Sove)

Da har likestillingen kommet lengre!

 

Over og ut på OT'en.

 

Tom

 

Hva med å prøve en s/h, cmi?

 

Likestilling? Hver gang jeg hører noen snakke om det blir jeg forbanna, spesielt om jenter gjør det. De mener at siden menn har undertrykket de tidligere, så er det deres rett til å få flere fordeler en menn.

 

Alle vet at jenter altfor ofte slipper unna med ting, ofte ved å spille på utseende. Om en man gjør det er det sex-trakassering. Eller om en kvinnelig arbeider legger ann på en mann er det uskyldig, men om en mann gjør det samme er det sex-trakasering igjen!

 

Alle kvinneforskemperne kan bare ha seg langt unna, norge ER likestilt, og om vi fortsetter denne veien er det ikke lenge til menn må ta opp kampen for mens rettigheter!

 

Huff, og på fotoforumet av alle ting. :(

Lenke til kommentar
Likestilling? Hver gang jeg hører noen snakke om det blir jeg forbanna, spesielt om jenter gjør det. De mener at siden menn har undertrykket de tidligere, så er det deres rett til å få flere fordeler en menn.

 

Alle vet at jenter altfor ofte slipper unna med ting, ofte ved å spille på utseende. Om en man gjør det er det sex-trakassering. Eller om en kvinnelig arbeider legger ann på en mann er det uskyldig, men om en mann gjør det samme er det sex-trakasering igjen!

 

Alle kvinneforskemperne kan bare ha seg langt unna, norge ER likestilt, og om vi fortsetter denne veien er det ikke lenge til menn må ta opp kampen for mens rettigheter!

 

Huff, og på fotoforumet av alle ting. :(

 

Man kan diskutere dette til man blir blå i trynet; men det er nok ikke slik at det er full likestilling. Det ser man særlig på lønninger, osv. Men den diskusjonen kan vi ta en annen gang, så vi ikke ødelegger deen tråden helt.

 

Tom

 

PS. Moderatorer - dere må gjerne fjerne dette midnattsfjaset i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Cmi skriver ut på matt papir og utgir det som et maleri, snakk om multitalent.

 

Humoren er i boks :D

 

Takker for alle kommentarer.

 

Må bare få sagt noen ting, dette er ikke et maleri, jeg kan legge ut orginal bildet om det får folk til og føle seg bedre :)

 

Dette som det er snakk om at det ser ut som at det ligger ei skitten rute over bilde, tja javel, jeg har lagt til denne effekten for at bildene skal se ut som god gammel årgang, nei snakker ikke om 80-tallet :p

Og jeg har fått mye skryt (mest på det øverste bildet) at dette er vel gjennomført (på diverse foto forum) :)

 

 

 

De i klassen min sitter å klager over at det er kaldt når vi gutta åpner vinduene. Vi sitter med t-skjorte å svetter ihjel mens de sitter med genser, jakke og pledd (Ja, de har med seg pledd i de overdimensjonale veskene)

 

Go figure!

 

Ettersom vi er way off OT; sitter jentene fortsatt og strikker i timen? De fleste gjorde det på slutten av 70-tallet!

 

Tom

 

Off-topic;

Hvilket filter har du brukt cmi?

 

On topic: Nei de er nok ferdige med strikkingen, bruker skoletimene til mer fornuftig. (Sove)

 

 

Haha, artig OT diskusjon. Uff, jaja nok OT :p

 

Har ikke brukt noe som helst filter på dette bildet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...