konduktans Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har nå en 'diger' 15,4" laptop som jeg bruker både til spill, skolearbeid og alt annet jeg kunne finne på. Har nettopp bestilt en XPS 720(stasjonær) fra Dell til spilling etc, men skulle hatt en laptop til skolearbeid og musikk. Den bør helst være tynn og pen og se på. Omtrent 12" skjerm er passe. Prisen burde ikke overstige 2000. Vurderer å kjøpe en brukt mac fra Ebay, men veit ikke helt hva som er bra eller hva jeg bør se etter. Evt, kan jeg kjøpe en ny eller brukt pc på bruktmarked.no, eller kjøpe fra Dell, der jeg får ganske så bra rabatter. Den skal som sagt kun brukes til musikk, skolearbeid(som betyr at den må ha WLAN) og den bør funke til å se på film på. Er Apple PC-er bra? Hvordan er stavekontroll etc på den? -Emil Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du må nok fremdeles vente litt før du finner en maskin til under 2K, men titt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344029 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Du må nok fremdeles vente litt før du finner en maskin til under 2K, men titt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344029 Den er jo like stor som den jeg har nå. Det hjelper ikke stort, da jeg er ute etter mobilitet. Kan godt kjøpe brukt. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Mindre er dyrere: Link Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 I know. Men vil ikke ha ny pc til 6500. Vil ha en brukt en til 2000. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) I know. Men vil ikke ha ny pc til 6500. Vil ha en brukt en til 2000. Og derfor spør du her og ikke på Finn fordi? På bruktmarkedet er det tilbud og etterspørsel som gjelder.... Endret 12. januar 2008 av trn100 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Spørre på finn? Hva mener du? Jeg spør her fordi jeg ikke fant noe på finn, og jeg ikke fant noe spennende på bruktmarked.no heller. Alt der var sinnssykt dyrt. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Spørre på finn? Hva mener du? Mente bare at om du skal den billigste 12" som finnes under 2000,-.... Vel... Da er vel ikke specs helt avgjørende kanskje? Finner du et godt tilbud så slår du bare til Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Spørre på finn? Hva mener du? Mente bare at om du skal den billigste 12" som finnes under 2000,-.... Vel... Da er vel ikke specs helt avgjørende kanskje? Finner du et godt tilbud så slår du bare til Har herlige nyheter! Onkelen min hadde en 12,1" laptop som han ikke brukte(dell ett-eller-anna). Jeg fikk den gratis! Its a great day to be me! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Spørre på finn? Hva mener du? Mente bare at om du skal den billigste 12" som finnes under 2000,-.... Vel... Da er vel ikke specs helt avgjørende kanskje? Finner du et godt tilbud så slår du bare til Har herlige nyheter! Onkelen min hadde en 12,1" laptop som han ikke brukte(dell ett-eller-anna). Jeg fikk den gratis! Its a great day to be me! Grattis Ingen dårlig maskin det for ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå