AndersT2 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Viste ikke hvor jeg helt skulle plassere dette men. Jeg kommer ikke inn på G-mail. Var inne midt på dagen i går, men utover kvelden og nå så kommer jeg ikke inn igjen. Den står bare å leter med hvit skjerm. Har ikke problemer med andre sider. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Gmail fungerer fint hos meg. PS. Flytter tråden din til Nett-tjenester. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Hva kan være galt hos meg da? Det eneste som skjer når jeg enten går med direkte linken min, eller ved å skriver www.gmail.com, er at skjermen forblir hvit, men det Phisling tegnet står å jobber ved siden av jordkloden med internett, på status linjen nesten nede ved klokken. Bruker IE7. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har du prøvd med noen andre nettlesere? En annen ting du kan prøve (uten at jeg er noe ekspert på IE7) er å se om du kan putte gmail på en slags "white list" eller "trusted site" under sikkerhetsinnstillingene. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Gidder ikke prøve andre nettlesere for dette. Er fornøyd med IE. Jeg slettet cookies og midlertidige internettfiler, og nå kom den opp igjen. Så det lå vel ett eller annet å kræsjet der ser det ut til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå