Askeland Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg prøver å lage en side, den skal ha en meny som ligger på en linje på toppen, på midten av siden. Jeg satt å styrte litt med dette, og fikk det til å virke. Trodde jeg... Det viser seg at det funker som gull i FireFox 3.0 Beta2, men ikke i FireFox 2.0 eller Internett Explorer 7 Og jeg får ikke til deg jeg ønsker uansett hvordan jeg endrer CSS koden min. Noen som har noen forslag? KODE: <div class="meny"> <ul class="meny2"> <li class="bilde"><a class="menu" href="index.php">Forsiden</a></li> <li class="bilde"><a class="menu" href="kontakt.php">Kontakt</a></li> <li class="bilde"><a class="menu" href="om.php">Om oss</a></li> <li class="bilde"><a class="menu" href="tjenester.php">Tjenester</a></li> </ul> </div> CSS: li.bilde { width:100px; background-image:url(../img/knapp1.png); font-weight:bold; color:#000000; text-align:center; list-style-type:none; display:inline-block; margin:2px; height:21px; } ul.meny2 { display:inline; list-style-type: none; padding-right: 20px; } div.meny { background-image:url(../img/bg.png); text-align:center; } a.menu { text-decoration:none; color:#000000; } Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bruk DevC++ Mvh,fantomena Lenke til kommentar
Askeland Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Bruk DevC++ Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå