konduktans Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Men det er vannskelig å bruke kryssfinet, pågrunn av at det kom mange sprekker atter at jeg hadde pusset og hel parklet Jo, jeg skjønner det. Har drevet med det et par ganger før... Masse pussing, flere lag med primer, og så en matt lakk gjør at man ikke ser sprekkene lenger(fordi lakken er så grovkornet). Men jeg skjønner også at du ikke gidder å gjøre det på nytt. Jeg starta på casemod-prosjektet mitt, men ga halvveis opp:P Men sånn er livet=) Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Men det er vannskelig å bruke kryssfinet, pågrunn av at det kom mange sprekker atter at jeg hadde pusset og hel parklet Jo, jeg skjønner det. Har drevet med det et par ganger før... Masse pussing, flere lag med primer, og så en matt lakk gjør at man ikke ser sprekkene lenger(fordi lakken er så grovkornet). Men jeg skjønner også at du ikke gidder å gjøre det på nytt. Jeg starta på casemod-prosjektet mitt, men ga halvveis opp:P Men sånn er livet=) Ja, pluss at jeg ikke har tid. SKal være ferdig den 9. mai Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Bilde update i dag Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 dette blei seriøst dritbra. Godt jobba! Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 dette blei seriøst dritbra. Godt jobba! Ja, men jeg er ikke helt fornøyd me lakken, ble litt flekkete Men der er jo også første gang jeg lakkerer. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 sattan.. det der så skikkeligt profft ut... lurer på om jeg skal gå i gang med å lage noe slikt selv.. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 sattan.. det der så skikkeligt profft ut... lurer på om jeg skal gå i gang med å lage noe slikt selv.. Er ikke så vanskeli, men når det kommer til motivasjon... Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Aiaiai, dette ble dritbra! Godt jobbet =) Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Aiaiai, dette ble dritbra! Godt jobbet =) takk takk Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Neimen, du og du! For et stilig kabinett! Må berre seie at dette er eit av dei stiligaste trekabinetta eg har sett... Ser ut som metall, jo... Hehe, likte namnet prosjektet fekk også. Godt jobba! Endret 28. mai 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Neimen, du og du! For et stilig kabinett! Må berre seie at dette er eit av dei stiligaste trekabinetta eg har sett... Ser ut som metall, jo... Hehe, likte namnet prosjektet fekk også. Godt jobba! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå