Mr.Johanzen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Her kan du komentere eller gi ris/ros til prosjektet mitt. prosjektet mitt. Kom hjerne med tips, til ting jeg kan ha extra eller ting jeg burde forandre på. Endret 29. april 2008 av Razy Lenke til kommentar
katet Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kva er tjukkelsen på matrialane du brukar ? Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Kva er tjukkelsen på matrialane du brukar ? Tykkelsen er 9mm. Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dette ser bra ut Gleder meg til og se mer Mvh Snagga Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg ser feilen Ene vindmølla har et knekt blad Fint prosjekt Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har du mista strømmen eller? Fint å se fremgang ^^ Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Har du mista strømmen eller? Fint å se fremgang ^^ har strømmen, men har bare vært litt lat i det siste... Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Er ikke helt ferdig enda, mangler plexi glass på siden. Klarer sikkert å få satt den på i denne uken Skal jo også være ferdig den 9. mai. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er ikke helt ferdig enda, mangler plexi glass på siden. Klarer sikkert å få satt den på i denne uken Skal jo også være ferdig den 9. mai. oja, såg rimelig ferdig ut Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Er ikke helt ferdig enda, mangler plexi glass på siden. Klarer sikkert å få satt den på i denne uken Skal jo også være ferdig den 9. mai. oja, såg rimelig ferdig ut Ja, men det er vanskelig å som om det er plexiglass der eller ikke. Men nå er det ferdig. Kommer med en update så snart som mulig. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Dette ble bra=) Tror det hadde gjort seg med et par lag lakk til, men alt i alt, et godt prosjekt!=) Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Dette ble bra=) Tror det hadde gjort seg med et par lag lakk til, men alt i alt, et godt prosjekt!=) Takk takk Hehe, Du er ikke den første som sir at den hadde blitt bedre med et par lag med lakk Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dette ble bra=) Tror det hadde gjort seg med et par lag lakk til, men alt i alt, et godt prosjekt!=) Takk takk Hehe, Du er ikke den første som sir at den hadde blitt bedre med et par lag med lakk Det tror jeg på Hvis du hadde pusset den litt og lakkert i matt svart hadde det blitt überkult:D Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Dette ble bra=) Tror det hadde gjort seg med et par lag lakk til, men alt i alt, et godt prosjekt!=) Takk takk Hehe, Du er ikke den første som sir at den hadde blitt bedre med et par lag med lakk Det tror jeg på Hvis du hadde pusset den litt og lakkert i matt svart hadde det blitt überkult:D Hehe, kansje neste gang. Hvis det blir noen neste ganga da Men det er vannskelig å bruke kryssfinet, pågrunn av at det kom mange sprekker atter at jeg hadde pusset og hel parklet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå