bjorneoen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hei! Jeg har tenkt å installere Linux på min PS3. Så kikket jeg litt rundt på internett og fant Fedora 5 og Yellow DOg Linux 5. Hvem burde jeg velge av de to? Det virket som det var enklere å installere YDL, men jeg veit ikke helt. Altså, hvem burde jeg velge: Fedora 5 eller Yellow Dog Linux 5? Endret 12. januar 2008 av bjorneoen Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg ville gått for PS3-versjonen av Ubuntu! YDL 5 funker fint det, men at de setter et svinaktig treigt og uferdig GUI som standard får meg til å lure hvor de har hodet hen. Så Ubuntu eller Xubuntu er nok gode valg med tanke på ytelse. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) OK takker for svar! Hva heter den nyeste ubuntu og hvor finner jeg den? Endret 12. januar 2008 av bjorneoen Lenke til kommentar
epqr Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) OK takker for svar! Hva heter den nyeste ubuntu og hvor finner jeg den? Her finner du alt du trenger å vite om å installere ubuntu på ps3 Endret 12. januar 2008 av epqr Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Takk! Jeg brente ut image filen på 1 dvd og jeg satte den i ps3. Jeg trykte på installere andre os og det funket. Så valgte jeg start fra andre os. Da restartet ps3 seg. Så kom det opp en screen med en promt. Altså kboot: Jeg kommer ikke videre. Hva skal jeg skrive der? Eller er det noen som kan lage/linke en bra guide for YDL 5? Endret 12. januar 2008 av bjorneoen Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 At this prompt just hit enter. A live session of either Ubuntu, Kubuntu, Xubuntu, or Edubuntu will run (depending on what Ubuntu derivative you burned onto the CD). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå