Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å ha intime drømmer om jentevenner?

Gjest Gjestegutt_17

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestegutt_17

Hei.

For rundt et halvt år siden ble det slutt på en "flørt" jeg og en vennine av meg hadde, men nå den siste måneden har jeg hatt en del drømmer om meg og denne jenten i en rekke situasjoner og senest i natt dreide det seg om sex og da begynte jeg å lure på hvorfor dette skjer, og hvorfor det skjer nå.

Noen som har peiling på om det er noe galt eller bare tilfeldige drømmer.

Usikker på om denne skulle i helse eller samliv og relasjoner så moderator får flytte hvis du føler for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er det normalt å drømme sånne drømmer om jentevenner, hvertfall om dere har flørtet.

Om hun har kjæreste tror jeg ikke du burde konfrontere henne med dette, i og med at dette kan komplisere det hele og at du kan miste en venn!

Men er det sånn at det er rent fysisk, eller har du utviklet følelser for henne?

Lenke til kommentar

Dette er helt vanlig. Det er bare underbevisstheten din som jobber. Kan hende du ikke har gitt helt slipp på henne og at det nå er underbevisstheten din som jobber med akkurat dette. Er ingenting å bekymre seg for. Det å ha seksuelle drømmer om henne er bare positivt for da skjer det en prosess hos deg angående henne. Når underbevisstheten din holder på å gi slipp på henne kan det godt hende du drømmer at du dreper henne eller at hun dreper deg. Så sant du husker drømmen da.

Lenke til kommentar
Gjest Gjestegutt_17

Vel, følelser for henne utviklet jeg for lenge siden, men trodde jeg hadde kommet over det, hvertfall godt å høre at jeg ikke er helt klin kokos som drømmer noe slikt :p

Lenke til kommentar

Leste en artikkel hin dagen om at drømmer er en slags virtual reality der hjernen forberedes/trener på situsajoner som den ikke er god på. Det var mest snakk om farlige situasjoner som slosskamper og farlige dyr og sånn. Men antar sånne situasjoner kan vere greit og øve på også ^^

Lenke til kommentar

Dette er helt normalt. Vi gutter er ganske primitive vesener som lever etter primærbehovet, dvs knulle med flest mulig for å føre vårt DNA videre. Akkuratt som i dyreverden. Jeg må innrømme at jeg har hatt sex med alle jentevennene mine i drømme, selvom jeg aldri kunne tenkt meg å hatt et forhold til noen av dem i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Hei.

For rundt et halvt år siden ble det slutt på en "flørt" jeg og en vennine av meg hadde, men nå den siste måneden har jeg hatt en del drømmer om meg og denne jenten i en rekke situasjoner og senest i natt dreide det seg om sex og da begynte jeg å lure på hvorfor dette skjer, og hvorfor det skjer nå.

Noen som har peiling på om det er noe galt eller bare tilfeldige drømmer.

Alle har våte drømmer, Just ask Bill Clinton...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...