morgenutgaven Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tirsdag starter Macworld Expo 2008 i San Francisco. Vi er på plass for å gi deg nyhetene. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg håper på en ny MacBook eller / og MacBook Pro, da jeg er svært interessert i å skaffe en Mac, og dual boote Mac OSX og Windows (eller eventuelt ha to harddisker, hvor jeg benytter meg av den ene når jeg vil kjøre OSX og en andre når jeg vil kjøre Windows) Håper på en ny utgave som benytter seg av de nye "Penryn" prosessorene blant annet Lenke til kommentar
N_R Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ...har lagt inn en annen post her, men henger meg på her også... Skal kjøpe inn en Mac Mini, men er den som ligger på Apple.no så "gammel" at det kan lønne seg å vente noen måneder og se om det kommer en nyere modell? Eller kan jeg trygt kjøpe den som er tilgjengelig nå? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Lurt og vente til etter Macworld Expo er ferdig... Vet aldri hva som kan komme Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Microsoft 2008 til mac ja, høres spesielt ut.....office dere mente kanskje? Lenke til kommentar
Larsiman Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvis man vil se på når man kan vente oppdateringer kan man bruke denne linken: http://buyersguide.macrumors.com/ Gir en oversikt over når ca. man kan forvente oppdateringer på Apple hardware. Lenke til kommentar
morgenutgaven Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Lurt og vente til etter Macworld Expo er ferdig...Vet aldri hva som kan komme second that. Microsoft 2008 til mac ja, høres spesielt ut.....office dere mente kanskje? ehm. kremt. det er ikke umulig at du har rett når du sier at det høres litt rart ut. gikk litt fort der gitt. men rettet nå, thanks! Lenke til kommentar
Ostemann Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kommer det en ny macbook pro er det stor sansynlighet for at jeg kjøper den. Er det noen som har en oversikt over sider som dekker keynoten live? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kommer det en ny macbook pro er det stor sansynlighet for at jeg kjøper den. Er det noen som har en oversikt over sider som dekker keynoten live? Og gjerne med litt grei oppløsning og lydkvalitet Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg gleder meg til expoen, håper mest på nyheter om office til mac... Men mest spent er jeg egentlig på om det kommer noen oppgraderinger til iphone... Lenke til kommentar
Ostemann Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kommer det en ny macbook pro er det stor sansynlighet for at jeg kjøper den. Er det noen som har en oversikt over sider som dekker keynoten live? Og gjerne med litt grei oppløsning og lydkvalitet Jeg trur ikke det kommer noen live video dekning, men jeg tenkte på live dekning med bilder og tekst. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva er det med macere Synest Apple bør ha en oppgradering av cpu jeg. core 2 duo er litt sliten nå. På mange måter en legendarisk serie men vi nerder vet vel mest av alle at man ikke kan leve i fortiden. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en MacBook. Men ble litt skeptisk nå Tenk om det kommer noe nytt på tirsdag da Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Vent til etter macworld du Endret 13. januar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men hva om MacBook'en blir oppgradert, og koster mer da? Har så vidt råd til den nåværende Og om de røper at en ny er på vei. Hvor lang tid tror dere det kan ta før den er til salgs? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men hva om MacBook'en blir oppgradert, og koster mer da? Har så vidt råd til den nåværende Og om de røper at en ny er på vei. Hvor lang tid tror dere det kan ta før den er til salgs? Hva slags spesifikasjoner er det på den du vurderer da? Du kan spare MYE på å velge minst mulig RAM og harddisk, og heller kjøpe 4GiB RAM og harddisk separat og putte de inn selv. Apple krever sinnssykt mye for å oppgradere RAM og harddisk for deg, spesielt RAM Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Berre 2 dagar igjen no . Vurderar å halda meg unna alle IT-nyheiter 15, også sjå Keynoten når den kjem ut 16 . Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Skal ikke ut med mer enn 11k. Satser på: 2gb ram 80gb HDD 2Ghz + Et iSkin. Kunne godt tenke meg mer ram, men har vel ikke et så stort behov for det. Endret 13. januar 2008 av XobiN Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Men hva om MacBook'en blir oppgradert, og koster mer da? Har så vidt råd til den nåværende Og om de røper at en ny er på vei. Hvor lang tid tror dere det kan ta før den er til salgs? Apple store norge skifter nok med en gang, men butikker som elkjøp og mpx har nok de gamle modellene i salg litt til vil jeg tro. Eventuelt bestill på mpx nå og avbestill etter macworld om de kommer med noe annet du vil ha Endret 13. januar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Var det jeg fryktet. Håper en evt. ny blir minst like pen, og ikke koster skjorta da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå