Zorba- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har akkurat bygget ferdig min nye PC nå i natt og skulle boote for første gang i sted. Alt slår seg tilsynelatende på, og alle lamper og LEDs på hovedkortet lyser. HDD starter opp, samme gjør CPU og skjermkortet. Har prøvd med mitt gamle skjermkort også, og det funker heller ikke. Vifta starter opp, men det gjør den også på det nye. Dette er første gang jeg bygger min egen PC, så det kan godt hende jeg på en eller annen nybegynnermåte har greid å ødelegge noe... Men hva kan være de mest sannsynlige årsakene til denne feilen? Det ser ut for meg som om alt funker greit og slik som det skal, bortsett fra at jeg ikke får noe bilde på skjermen. HK Skjermkort Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 prøv å resette CMOS, se manual Lenke til kommentar
Zorba- Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 prøv å resette CMOS, se manual Har prøvd, men gir ingen utslag. Har prøvd å flytte RAM-en også og sette inn én og én, uten hell. Det piper ikke når jeg starter opp maskineriet heller, og det er litt rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå