Sir Zu Zwat Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei, Trenger litt hjelp her. Tenkte kjope meg en handy sparkesykkel med litt kvalitet - Skal hvertfall vare til jeg kommer hjem igjen i Juni. Naa er ikke jeg saa flink til aa lete saa skulle hatt litt hjelp til aa finne en greit prisa sparkesykkel som jeg faar kjopt i Brisbane City, Australia. Noen som kunne hjulpet meg? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva om du spør på gata om hvor du får kjøpt en "kickbike"? Jeg fant ikke noe på nettet, ikke ennå ihvertfall! Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Prøv diverse sportsbutikker i Queen Street eller dra litt utenfor sentrum til de virkelige store butikkene. Bør være lett å finne ps. Vet du hvor jeg får tak i 18+ kort? Noen sier Paddington, men jeg gidder ikke dra så langt! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Hvor befinner du deg naa? Vet bare om Work and Travel Company i Sydney jeg, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå