Gå til innhold

Kan PS3 kobles til dette surround anlegget?

Diezen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sag av halve kosteskaftet på vaskekosten, og når dama spør hva som har skjedd sier du bare at du har kjøpt ny vaskekost til henne, og det manglet litt på skaftet, men du har pakket opp kosten, og den er så fin og pen at bytting blir uaktuelt..

Det vil forhåpentligvis få henne til å sette sakene i ett litt mere fornuftig perspektiv, og det bør da være mulig å pakke inn igjen stereo-anlegget med ein ussel analog ingang på, og gå tilbake til butikken med det. :)

Slik jeg forstår deg, kan du bare koble opp anlegget med den røde/hvite analog ledningen, du vil derfor ikke få Dolby Digital 5.1 lyd, eller DTS, selv om du har nok høytalere.

Du vil i beste fall få Dolby Surround (gammaldags pro logic), med stereo-lyd frammehøytalerene og monolyd i bakhøytalerene.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

hvilken av kabel snakker du om fantomena ? er jo ingen innganger som kan brukes. bomkjøp spør du meg, kan jo ikke koble verken bilde eller lyd til det med skikkelig kvalitet.

Lyd inn/ut

Analog audio inn JA

Analog audio ut NEI

Digital lydinngang (optisk) NEI

Digital lydinngang (koaksial) NEI

Videoinnganger

Komponentinngang NEI

Komposittinngang NEI

S-videoinngang NEI

HDMI-inngang NEI

Hadde gjort alt i min makt for å få byttet det der.. hvor gøy er det og se blu-ray i pro logic? :S

edit: billig i det minste :)

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...