Berglii Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei. Da jeg først flytta på hybel overbeviste jeg hybelverten til å kjøpe en BELKIN N1 Wireless Router (F5D8231-4) på grunn av svakt signal. Rundt 2 månder fungerte dette perfekt, til noen dager siden da oppstod en del problemer. Jeg merker dropp i nettverket hvert minutt +/- hele tiden. Enten jeg var på internett eller når jeg spillte. I starten mistet jeg kontakt med ruteren så lenge at trådløs korte alltid hoppet over til et nytt nettverk i nærheten. Jeg restartet da ruteren og konfigurerte den på nytt. Dette førte til at droppen bare varer i noen sekunder, og ble dermed ikke videreført til et nytt nettverk, men det er likevell meget irriterende. Jeg merket at et nytt nettverk var blitt koblet opp i nærheten så jeg har prøvd alle kanalene på ruteren for å se om det var støy på sammme kanal som var problemet, uten hell. Jeg har også mærket noen ganger at ruteren har slått seg av og at trådløs lampen har blinket oransjt. Problemet har så klart påvirket alle på nettverket. Er det noe annet jeg kan prøve, eller må jeg gå så langt som å få den byttet? setter pris på alle svar. mvh Daniel.. Lenke til kommentar
Anders- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Les i manualen hva den oransje blinkingen er godt for, hvis ikke det kommer noe lurt ut av det(som det erfaringsvis ikke gjør) så ville jeg bytta den. Lenke til kommentar
_BOFH_ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Beklager - leste ikke hele innlegget... innlegget mit ble dermed redundant Endret 13. januar 2008 av _BOFH_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå