Tinmar Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skulle sette sammen Pc i går og støtte på noen problemer. Mushkin minnet jeg hadde funket ikke. Etter mye om og men fant jeg ut at minnet kun fungerte når jeg hadde en modul i Dimm 4. Spørsmålet mitt blir da: Hva må jeg gjøre for å få med den andre modulen? Vil det å installere Windows og så oppdatere BIOS løse problemet eller er det noe annet jeg må gjøre? Når jeg setter i to minnemoduler starter systemet for så å restarte å gå uten noe som helst reaksjon på skjermen. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja,en biosoppdatering skal løse problemet. Det er cold boot problem på det kortet med eldre bios.Stopp pcen med av/på knappen og start igjen.Mulig det må gjentas flere ganger,før den booter på vanlig måte. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Flashet BIOSen, så nå fikk jeg satt inn den andre RAM-brikken. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 det er bra nå funker alt ? Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Nå funker alt og jeg er strålende fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå