Dassen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Jeg fulgte følgende råd, og nå booter ikke maskinen min. Den er vanlig fram til windows startup-opplegg burde kommet, men det er bare en "-" som blinker øverst til i venstre hjørnet. RAM Tweaks Start -> Kjør.. Tast inn: regedit og press enter Let deg frem til denne plasseringen ved hjelp av mappesystemet i regedit : HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management Deretter dobbeltklikker du på DisablePagingExecutive , og erstatter 0 med 1 Samme gjør du med LargeSystemCache Noen som har noen råd? Endret 12. januar 2008 av Dassen Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hvis du kommer deg fram til windows startup, så kommer du også inn i " safe mode ". prøv det derifra og forandre reg. verdiene til de gamle. lykke til Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Takk for svar, men jeg kommer ikke inn i Safe Boot heller. Blir nok ei formatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå