jedimorten Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg var litt dum og installerte en ny rom på HTC touchen min uten å helt tenke meg om, og uten å ta backup... Hvordan er mulighetene for å få installer alt som det var når jeg fikk den? Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg var litt dum og installerte en ny rom på HTC touchen min uten å helt tenke meg om, og uten å ta backup... Hvordan er mulighetene for å få installer alt som det var når jeg fikk den? Når du har installert ny ROM har du totalt overskrevet/fjernet den gamle. Dette betyr at om du ønsker å ha tilbake den orginale må du få tak i den fra en eller annen, og så installere den på nytt. Du kan jo forsøke å etterlyse den orginale ROM i den STORE tråden for Touch. Det har vært en del snakk om kopi av orginal ROM før folk har byttet til en annen, så det er kanskje en eller annen som sitter på en kopi. Kjenner også til en som fikk serviceverkstedet til å fikse det på garantien ...! Men, erlig talt. Personilig forstår jeg ikke hvorfor noen vil ha den orginale ROM'en. Tobias Lenke til kommentar
jedimorten Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Men, erlig talt. Personilig forstår jeg ikke hvorfor noen vil ha den orginale ROM'en. Tobias Eneste grunnen til at jeg vil tilbake var vel garantien... Men jeg er veldig fornøyd med den nye ROMen, eneste er at den ikke er norsk.. Men det er jeg vant med nå da :-] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå