Erlend0_o Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Viste ikke helt om denne passet best i skjem eller skjermkort delen av forumet så admin får evn. flytte den. Men back to topic har akuratt fått meg en ny 40 " LCD TV og har koblet den til PCen via VGA kabel (skal skaffe DVI-HMDI kabel snart) Men jeg vil jo gjerne utnytte skjemen på TV 100% max oppløsning (1360x768) men da blir bilde på 17" helt rart selfølgelig, den fyller ikke ut hele skjermen. Er det mulig å kjøre TVen på 1360x768 samtidig med 17" på 1280x1024? Bruker ATI radeon X1900XTX er litt usikker på driver med det er CCC som ikke er så alt for gammel (max 4-5 månder tipper jeg) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg regner med det er Windows? Hoyreklikk pa skrivebordet -> Egenskaper -> Instillinger -> velg den skjermen du vil stille opplosning pa -> still opplosningen Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Da det fønker vis jeg "strekker" bilde, slik at vis jeg tar musen ut av 17" så forsvinner den til TVen men jeg vil ha det sånn at jeg kan se film med max oppløsning på TVen og unngå det med at musen forsvinner. Er sinnsykt irriterene når jeg spiller C&C Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da det fønker vis jeg "strekker" bilde, slik at vis jeg tar musen ut av 17" så forsvinner den til TVen men jeg vil ha det sånn at jeg kan se film med max oppløsning på TVen og unngå det med at musen forsvinner. Er sinnsykt irriterene når jeg spiller C&C Man kan vel ikke speile et bilde med forskjellig oppløsning, det hadde bare vært rart siden skjermene skal vise nøyaktig det samme Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Da det fønker vis jeg "strekker" bilde, slik at vis jeg tar musen ut av 17" så forsvinner den til TVen men jeg vil ha det sånn at jeg kan se film med max oppløsning på TVen og unngå det med at musen forsvinner. Er sinnsykt irriterene når jeg spiller C&C Man kan vel ikke speile et bilde med forskjellig oppløsning, det hadde bare vært rart siden skjermene skal vise nøyaktig det samme Ja var det jeg trodde. Men det er vel bare å skifte manuelt hver gang tar bare ca 5 sek jaja takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå