Fnix Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg kjøpte nettop et W-Force Multi Function Super Panel fra 3dfxcool.no men til en stor overaskelse så piper panelet en lav pipelyd. Noen som har erfaringer med dette ? Det er en høytaler (pc-speaker) som er påmontert bakpå panelet slik at den skal pipe hvis vifta ikke går i rundt. Jeg tror det er den som piper, og at jeg kan eventuelt lodde den av ? Eller at jeg burde klage å få nytt ? Takker for alle råd å svar ! Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Les bruksanvisningen. Den piper dersom den ikke registrerer turtallet, ja. Har du kobla alt til slik det skal være? Riktignok har jeg ikke W-force, men en annen produsent som har akkurat likt. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Joda, den piper nok når den ikke registrerer turtallet, men da piper den veldig høyt. Det jeg mener er en veldig lav pipelyd som kommer når jeg skrur vifta ned. Lyder er åsså meget lav og lys. Jeg har testa litt å hører forskjell når jeg holder tommelen over høytaleren. Jeg har kobla på en Enermax 120mm som blåser på en radiator, men det skal ikke ha noen effekt ettersom den er også kobla til CPU vifteuttaket på hk'et. Men det er bare snakk om en lav og lys pipelyd som irriterer Noen som har vært borti dette før ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå