Gå til innhold

bindetid iPhone annyone?

TypN

Anbefalte innlegg

Okey, skal til amerika og mens jeg er det har jeg tenkt å kjøpe meg en iPhone, men det er en ting jeg er veldig usikker på, må jeg binde meg til at&t og betale månedlige avgifter selv om den har "jailbraket"/"hacket" den?

Endret av TypN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okey, skal til amerika og mens jeg er det har jeg tenkt å kjøpe meg en iPhone, men det er en ting jeg er veldig usikker på, må jeg binde meg til at&t og betale månedlige avgifter selv om den har "jailbraket"/"hacket" den?

Det behøver du ikke nei. Det som er greia med iPhone er at du aktiverer aT&T kortet ditt via iTunes. Dette dropper du å gjøre! Bare ta simkortet som følger med iPhonene, legg den i esken eller no sånt, ta vare på det:)

Om du får en 1.1.2 versjon, så må du kjøre Turbo sim eller Stealth sim, anb. å bruke Stealth sim siden da slipper du å kode kortet ditt selv:) Søk på google.com eller les litt på mac1.no :)

Evt send meg en PM så kan jeg hjelpe deg litt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...