puta Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Noen som vet åssen man sender meldinger lokalt i et nettverk med msn messenger UTEN og logge seg inn og ++, men ved og gå på kjør(tror det skal gå)? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Dette er ikke msn messenger, men hvis du enten velger kjør eller bruker kommandolinje skriver du: net send (maskinnavn) meldingen din Så popper det opp en melding hos han som du har sendt til. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 `du kan også bruke nettverksgruppe. når jeg gikk¨på uskolen så sendte vi dritt og møkk til alle maskinene på skolen Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Dette er ikke msn messenger, men hvis du enten velger kjør eller bruker kommandolinje skriver du: net send (maskinnavn) meldingen din Så popper det opp en melding hos han som du har sendt til. Tar jeg feil når jeg tror at dette bare er med win2k og winXp, og at du ved px må starte opp programmet msgpoppup eller noe(ja, navnet var bare getting) manuelt. Er også mulig med win2k og Xo at du først må skrive net start messenger. Og for å stenge den skriver du net stop messenger. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 `du kan også bruke nettverksgruppe. når jeg gikk¨på uskolen så sendte vi dritt og møkk til alle maskinene på skolen "net send *" er koslige greier. Tror vår nettverksanvarlige ble gal. Men så fant han ut hvordan han stengte det på serverbasis Lenke til kommentar
puta Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 takk. Men vis jeg sender når pcen til den fyren er av. Vil den poppe opp da når han starter pcen? Lenke til kommentar
connect Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Just for the record; Om du skulle være så uheldig å ha win9x, så må du bruke winpopup for å sende meldinger... (og maskinen som skal motta må ha programmet kjørende,,, så det er i grunn ikke noe særlig vits i det, om du skal bruke d til herjing Lenke til kommentar
CoCo_nut Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 `du kan også bruke nettverksgruppe. når jeg gikk¨på uskolen så sendte vi dritt og møkk til alle maskinene på skolen "net send *" er koslige greier. Tror vår nettverksanvarlige ble gal. Men så fant han ut hvordan han stengte det på serverbasis ja,, men hvordan du stenger serverbasis vis du har 8 pc'er i LAN da , går det ? -CoCo_nut- ( grønn) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 3M post-It note program, mener det har en chat funksjon også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå