Nordgaard Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg prøver å finne hva to animer heter. Eneste jeg vet om de, er et lite klipp av de begge. Noen som kan hjelpe? Anime 1 Anime 2 Endret 12. januar 2008 av Nordgaard Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg prøver å finne hva to animer heter.Eneste jeg vet om de, er et lite klipp av de begge. Noen som kan hjelpe? Anime 1 Anime 2 Det er Love Hina... og du burde ikke lege ut sånt på nette egentlig Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg prøver å finne hva to animer heter.Eneste jeg vet om de, er et lite klipp av de begge. Noen som kan hjelpe? Anime 1 Anime 2 Det er Love Hina... og du burde ikke lege ut sånt på nette egentlig Det er ikke Love Hina. Den første har jeg funnet ut. Det er Madoraba, Heartful days. men har problemer med den andre. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det heter Mahoraba, ikke Madoraba... Den andre så helt genial ut, post det om du finner navnet på den! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Uhu, jeg kjente hvertfall igjen Ghost love score av Nightwish ^^ Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Det heter Mahoraba, ikke Madoraba... Den andre så helt genial ut, post det om du finner navnet på den! Ah, det var det ja Skal poste hvis jeg finner navnet! Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg prøver å finne hva to animer heter.Eneste jeg vet om de, er et lite klipp av de begge. Noen som kan hjelpe? Anime 1 Anime 2 Ganske sikker på at Nr.2 er Kyou no Go no Ni/Today in Class 5-2 (OVA). Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ganske sikker på at Nr.2 er Kyou no Go no Ni/Today in Class 5-2 (OVA). Jepp, har bare lest mangaen men det er en kapittel der de krangler om hvem som kan sprette høyest med sprettballene sine. Lenke til kommentar
steffler Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 nr 2 er today in class OVA jepp ; ). *latterkrampe å vondt i lungene*-- ; ) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sitte på første rad i klasserommet var gøy når jeg åpna den første linken selv om den ikke var så alt for ille-.- Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 jeg har bare sett tv versjonen, og den var tragisk..=P men begge de 2 "vitsene" i linkene var med. mulig jeg burde sjekke ut ovaen.. =\? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå