Freke88 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hei har skaffet meg selv en Sony Bravia KDL 40"W3000 Så i det siste har jeg brukt skjermen til en del PC spilling (COD4) bruker DVI -> HDMI og 1920-1080 oppløsning Men etter noen dager så synes jeg at Bildestøy og pixler har blitt bare mere og mere tydligere i det siste på vanlige TV program, virker som at bakgrunnsbelysningen er blitt tregere i å henge med i Filmer osv. Eller er jeg bare paranoid nøye med kvalitet? har Canal Digital CDC5050 og venter spent på den nye HD tuneren som kommer i mars Endret 11. januar 2008 av Freke88 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 skal da på ingen måte være skadelig med å bruke data på tven... ellers så er jo 5050 en av de dårligste og simpleste tunerne Canal digital tilbyr også da Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 ellers så er jo 5050 en av de dårligste og simpleste tunerne Canal digital tilbyr også da Ville ha 7000 men det var utsolgt, så derfor sitter jeg med en 5050 til den nye HD tuneren kommer ut Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 det var ikke et dumt valg det nei... Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 det ekstra bildestøyet og tydlige "mosaikk" var pga dårlige og gammle komprimerte sendinger fant jeg ut, fikk finjustert TV instillingene i dag og satt på egendefinerte profiler for gaming, film og TV program og må bare si at jeg har skaffet meg en TV jeg ikke angrer på å ha kjøpt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå