Valkyria Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fikk et brev i posten om at man kan lage sitt eget bilde på bankkortet sitt dersom man har postbanken - leve ung. (som jeg har...) på postbankens sider sier de ikke noe særlig konkret om hvordan prossessen foregår. Trenger jeg foreldre for å få det fikset? (mamma er i utlandet, og pappa har 40,9 i feber) kan jeg bare komme ned og levere et bilde hos min lokale bank, for å så få et nytt kort utlevert etter en viss tid? danke Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Du gjør det på nett. På nettbanken er det ganske store reklamer for det. EDIT: Jeg sendte inn, men det skjedde aldri noe.. Endret 11. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du laster opp bilde her og så får du det i posten (såvidt jeg har skjønt, tenkt å gjøre det selv snart). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Går dog ut i fra at det må godkjennes. Så jeg venter i spenning på å få dette godkjent. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kan dette kortet brukes som identifikasjon? Må nesten ha nytt kort og vil ha et litt originalt kort . Eller har man ikke bilde på baksiden? Hvor mye koster et slikt kort i året som gebyr til banken? Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fikk et brev i posten om at man kan lage sitt eget bilde på bankkortet sitt dersom man har postbanken - leve ung. (som jeg har...) på postbankens sider sier de ikke noe særlig konkret om hvordan prossessen foregår. Trenger jeg foreldre for å få det fikset? (mamma er i utlandet, og pappa har 40,9 i feber) kan jeg bare komme ned og levere et bilde hos min lokale bank, for å så få et nytt kort utlevert etter en viss tid? danke Link til kortdesigneren for Postbanken finner du her. Går dog ut i fra at det må godkjennes.Så jeg venter i spenning på å få dette godkjent. I rettningslinjene for bildebruk står det: 2 Bildet kan ikke være samfunnsfiendtlige, være rasistisk, politiske eller religiæst. Så ditt bilde blir neppe godkjent. Kan dette kortet brukes som identifikasjon? Må nesten ha nytt kort og vil ha et litt originalt kort smile.gif . Eller har man ikke bilde på baksiden? Hvor mye koster et slikt kort i året som gebyr til banken? Kortet har bilde som vanlig, så det kan brukes som legitimasjon. Prisen får du oppgitt i banken din, men hos de fleste så ligger det rundt kr. 100,- pr kort, i tillegg til den ordinære årsavgiften for de som har det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hva er så samfunnsfiendtlig, rasistisk, politisk eller religiøst med en parodi på kommunismen? Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Enten det er ment som beinhard propaganda eller en harmløs spøk, så vil det nok ses på som en politisk yttring av mange, deriblandt de som kontrollerer disse bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå