Gå til innhold

Hvordan lager jeg eget bilde på bankkortet?

Valkyria

Anbefalte innlegg

Fikk et brev i posten om at man kan lage sitt eget bilde på bankkortet sitt dersom man har postbanken - leve ung. (som jeg har...)

på postbankens sider sier de ikke noe særlig konkret om hvordan prossessen foregår. Trenger jeg foreldre for å få det fikset? (mamma er i utlandet, og pappa har 40,9 i feber)

kan jeg bare komme ned og levere et bilde hos min lokale bank, for å så få et nytt kort utlevert etter en viss tid?

danke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk et brev i posten om at man kan lage sitt eget bilde på bankkortet sitt dersom man har postbanken - leve ung. (som jeg har...)

på postbankens sider sier de ikke noe særlig konkret om hvordan prossessen foregår. Trenger jeg foreldre for å få det fikset? (mamma er i utlandet, og pappa har 40,9 i feber)

kan jeg bare komme ned og levere et bilde hos min lokale bank, for å så få et nytt kort utlevert etter en viss tid?

danke

Link til kortdesigneren for Postbanken finner du her.

Går dog ut i fra at det må godkjennes.

Så jeg venter i spenning på å få dette godkjent.

I rettningslinjene for bildebruk står det:

2 Bildet kan ikke være samfunnsfiendtlige, være rasistisk, politiske eller religiæst.

Så ditt bilde blir neppe godkjent.

Kan dette kortet brukes som identifikasjon? Må nesten ha nytt kort og vil ha et litt originalt kort smile.gif . Eller har man ikke bilde på baksiden? Hvor mye koster et slikt kort i året som gebyr til banken?

Kortet har bilde som vanlig, så det kan brukes som legitimasjon. Prisen får du oppgitt i banken din, men hos de fleste så ligger det rundt kr. 100,- pr kort, i tillegg til den ordinære årsavgiften for de som har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...