Cappo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Et av de første reviews av Splinter Cell til PC har kommet. Fra ingen andre enn PC-Gamer US. De gir spillet respektable 91%. Highs: Ambitious and multi-faceted design; raw tension; rewards different approaches. Lows: Stretches of flat-out demoralizing difficulty; annoying animation bug on stairways. Bottom Line: A "stealth game" for everyone, even hyper action fans. Dere lurer på hvordan jeg vet dette? Fordi jeg sitter med Mars nummeret i hånda, hvor reviewen er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Gleder meg alt. Demoen var utrolig bra og jeg hører at de har lagt til noe ekstra på PC uttgaven som ikke var med til Xbox Lenke til kommentar
Biera Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Tror jeg venter til PCG UK tester det. Ba en kamerat om å kjøpe PCGamer en gang, han kom tilbake med US utgaven. Verste møkka jeg har betalt for på lenge! :x Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hva ekstra kommer med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå