Gå til innhold

Hvorfor er det morsommere å se film på tv enn på dvd?

stigga

Anbefalte innlegg

At de har egenreklamer mellom programmene har da ikke noe med saken å gjøre. De som klager på reklamer her, sikter til den som stadig kommer midt inne i filmer. Tror ikke du ser så mye av det på NRK.

Lurer ellers litt på hva NRK sender som andre kanaler har hatt lenge, ifølge Henrik Hauken. Har vel heller inntrykk av det motsatte, nemlig at serier jeg så på NRK for mange år siden, nå går på reklamekanaler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Igår så jeg en film på tv2 zebra. På den positive siden var det ingen reklame og andre avbrytelser, men samtidig måtte jeg på dass etter 1 time, uten muligheter for å sette på pause. Det ble litt av en kamp etterhvert, men jeg skulle se hele filmen.

Dvd har som regel bedre lyd, bilde og muligheter for pause, dermed ser jeg heller dvd enn tv. Blæra sier seg enig.

Lenke til kommentar
Tror det er fordi filmen "oppdager" du, og blir noe uventet glede.

Mens DVD og eiet filmer sitter der til du "gidder" å se de.

Sånn føler jeg det ivertfall. Svært ofte jeg har filmer fra nettet, men enda ikke sett dem. Så er den på TV så ender jeg opp å sitte og se den.

Ikke dårlig innlegg. Er enig. Har også en del filmer liggende, men har ikke sett mange av dem. Hvis en dukker opp på tv derimot...

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker absolutt å se filmer på DVD, men det blir liksom noe spesielt når en god film dukker opp på TV.

Men som sagt mange ganger før er det mye bedre med filmen på DVD. For det første kan du ha den i hylla og vise den frem til alle sammen. Og når du først setter den inn i spilleren har du full kontroll over når du vil sette på pause osv.

TVNorge f.eks. er noe av det verste man kan se film på. De kan finne på å sette på pause midt i en viktig scene for å kjøre nyheter og været. Vedder på at det er ingen som ser det. Alle som ser på filmen går enten på do eller finner på noe annet for å få tiden til å gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...